Marjo Näkki, Finlandia

Feedback da Marjo Näkki, Finlandia

I’m really happy with the Intensive Course I took at Educa. Loved the teachers, great atmosphere, friendly and energetic staff. I grasped grammar and I’m able to speak Russian much better than before now. St. Petersburg is amazing!

Altro dal sito
Le recensioni
Laura Alberici
Le recensioni
Alexandra Inchuk
Le recensioni
Sara Francesca Milli, Italia

Domande prima dell’iscrizione?

  • Questo campo serve per la convalida e dovrebbe essere lasciato inalterato.